torstai 7. syyskuuta 2017

Vähän infoa tähän alkuun



Mistä tulen ja kuka olen?

Hei, olen siis Kristian, tunnetaan internetissä nimellä Krizu. Tällä hetkellä käyn koulua sammon keskuslukiossa viestintälinjalla ja asun kivenkolossa, metsän keskellä. Olen tällä hetkellä 16 vuotias ja Harrastan mm. Jousiammuntaa, lenkkeilyä ja vedonlyöntiä, näiden lisäksi olen partionjohtaja ja olen mukana isostoiminnassa.

Olen musiikin ja ruuan suhteen hyvin "kaikkiruokainen" syön käytännössä kaiken mikä eteen sattuu ja kuuntelen melkein jokaista mahdollista musiikkityyliä, aina countrystä metalliin ja suomirokista räppiin.

Vapaa-ajalla jos en ole harrastuksissa tai ystävieni kanssa aikaa viettämässä, niin yleensä pelaan jotain tai luen, tällä hetkellä lempikirjailijani on joko Dan Brown tai Dimitri Gluvhoski, lempipelini olisi sitten luultavasti The Elders Scrolls V Skyrim, toki nämä asiat voivat muuttua ihan milloin tahansa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

A girl with scars

Red hair, bandages wrapped in her hands, covering her wrists. no makeup, and no desire to talk with anyone. She never talked with her classm...